Відкритий світ Екологічний проект

Портфоліо


Назва навчальної теми       
Екологічні проблеми нашого міста
Основний та другорядні навчальні предмети
Екологія. Екологія міста.
Біологія, географія, хімія, Основи здоров’я.
Навчальна тема 
Екологічні проблеми нашого міста
Вік учнів, клас 
8-9 клас, 13-15 років
Стислий опис проекту
 Проект  із екології  для учнів І-ІІ курсів та членів екологічного гуртка « Юний еколог ». Юні екологи  на уроках біології, географії, хімії, Основи здоров’я та на заняттях гуртка в позаурочний час вивчають глобальні екологічні проблеми людства та локальні екологічні проблеми рідного міста. Знайомляться із впливом забруднення на довкілля, здоров'я людей. Використовуючи здобуті знання, гімназисти аналізують та синтезують отриману інформацію для інтерпретації її в екологічних умовах м.Сміли. Вони об’єднуються в творчі групи і самостійно працюють по дослідженню причин порушення біосфери, екологічного стану міста та розробленню шляхів екологічної допомоги рідному місту, оцінюють свою участь у вирішенні екологічних проблем міста і розробляють проекти нових гімназійних екологічних акцій, операцій, походів, естафет. В ході проекту учні створять публікацію, інформаційний бюлетень гуртка « Юний еколог», де інформують по небезпеку та висвітлять своє бачення вирішення екологічних проблем рідного міста, прогнозують забруднення навколишнього середовища в місті, шляхи виходу з екологічного ризику та розробляють звернення  до мерії міста. Юні екологи зможуть створити власні  презентації необхідності дотримання правил екологічної культури.
Навчальні цілі
 Формують екологічне мислення:
  1. Аналізують екологічні проблеми держави.
  2. Досліджують екологічний стан в м. Сміла.
  3. Працюють, як вчені по розробленню  проекту екологічної допомоги рідному місту.
  4. Оцінюють свою участь у вирішенні екологічних проблем міста.
  5. Обговорюють екологічні акції .
  6. Розробляють проекти нових гімназійних екологічних акцій, операцій, походів, естафет. Навчаються користуватися екологічним словником та іншою довідниковою літературою
  7. Розвивають уміння розуміти основний зміст науково-популярних, газетних, журнальних публікацій науково-популярного та публіцистичного стилю, виділяти головну думку.
 Виховні цілі:
1.     Виховання екологічної культури та переконання в необхідності активної природоохоронної діяльності кожного жителя міста.   
2.  Формування переконання в необхідності співіснування з природою.

Комп’ютерні  цілі та навички:
  1. Збільшити продуктивність діяльності та сприяти розвитку особистості гімназиста.
  2. Оволодіти телекомунікаційними технологіями для співпраці, публікацій, спілкування з однодумцями, експертами та іншими категоріями громадян. 
  3. Знаходити інформацію на поставлені завдання.
  4. Організовано документувати напрацьований матеріал.
  5. Співпрацювати в малих групах.                                                Опис оцінювання
На початку навчального проекту

Під час робот
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту

Діяльність учнів
        На початку проекту учні ознайомлюються з буклетом вчителя, де поставлені основні цілі і завдання проекту, ідентифікують свої вихідні знання, вміння і навички заповнюють схему З-Х-Д. Проводиться вивчення рівня знань та навичок учнів шляхом проведення тестування і анкетування. Розбиваються на групи і починають роботу в проекті. Учні досліджують екологічні проблеми  України, що привели до «екологічних хвороб», аналізують екологічний стан рідного міста. Учні знайомляться з практичною природоохоронною діяльністю юннатів України, екологічними акціями та розробляють нові шляхи покращення стану довкілля. 
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні 
дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати.
       Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.
Для презентування результатів дослідження  розробляться сценарій мультимедійної презентації дослідження глобальних екологічних проблем людства та шляхів виходу із них, необхідності дотримання правил екологічної культури.
Відомості про автора
Петро Цвященко
Фах, навчальний предмет
 фах: учитель біології та основ сільського господарства 
навчальний предмет:біологія та екологія
Навчальний заклад
Місто Сміла, Черкаська область. Смілянський природничо-математичний ліцей.
Контактні дані:
Електронна почта: Petr-56@mail.ru
Телефон мобільний: +80936552160
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу:
З 20 серпня по 25 серпня 2012 року
Місце проведення тренінгу
Смілянський природничо-математичний ліцей
Тренери
Микитюк Олена Олександрівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий