Відкритий світ Екологічний проект

вторник, 21 августа 2012 г.

Рефлексія модуль 8

Оцінювання є стимулом навчальної діяльності. Вибір інструментів оцінювання та іх уміле використання забезпечує високу ефективність даних технологій.
Створення ситеми оцінювання забезпечує об'єктивніст, точніст, швидкість контролю знань. Важливим є сам процес самооцінювання, який в першу чергу є стимулом в подальшому навчанні.
Коли учні оцінюють своє власне мислення та продукти, які самі створюють, це набагато більше, ніж перевірка наявності помилок. Вони здійснюють «персоналізацію» стандартів, за якими здійснюватиметься оцінка їх продуктів та діяльності. Така діагностика дає їм підстави конкретно осмислювати якість їхньої роботи та навчальних процесів та дозволяє їм змінювати стратегію навчання для того, щоб стати більш дієвими та ефективними учнями. 
Все це і формує навички мислення вищого порядку, навички 21 століття, роботи в команді, спілкування, проведення власних досліджень.

Комментариев нет:

Отправить комментарий